Non payment of refund easyJet
Helpful member
I applied for 3 refunds on easyJet flights one on the 10/07/2019
Another on the 27th March 2020
Another on the 4th April 2020
After filling it all in correct I recd no response so today went on to the site to resend it I Recd this which tells me original is no longer in use and is not monitored
Go to this other email address that is a joke same questions but at end it says start again ????
THIS IS AN AUTOMATED RESPONSE – WE’RE SORRY, THIS MAILBOX IS NOT MONITORED
We sorry, this email address is no longer in use and we have not received your email. The quickest and easiest way to request a refund is through our new dedicated Webform. Please visit our Help Hub to request a refund.
IL S’AGIT D’UNE RÉPONSE AUTOMATISÉE – NOUS SOMMES DÉSOLÉS, CETTE BOÎTE à LETTRES N’EST PAS SURVEILLÉE.
Nous sommes désolés, cette adresse e-mail n’est plus utilisée et nous n’avons pas reçu votre e-mail. La façon la plus rapide et la plus facile de demander un remboursement est par notre nouveau formulaire Web Forme dédié. Veuillez visiter notre Centre d’aide pour demander un remboursement.
DIES IST EINE AUTOMATISCHE ANTWORT - ES TUT UNS LEID, DIESE MAILBOX WIRD NICHT ÜBERWACHT
Es tut uns leid, diese E-Mail-Adresse wird nicht mehr verwendet und wir haben Ihre E-Mail nicht erhalten. Der schnellste und einfachste Weg, eine Rückerstattung zu beantragen, ist über unser neues Webformular. Bitte besuchen Sie unseren Help Hub, um eine Rückerstattung zu beantragen.
ESTA ES UNA RESPUESTA AUTOMATICA - LO SENTIMOS, ESTE BUZÓN NO ESTA DESPONIBLE.
Lo sentimos, esta dirección de correo electrónico ya no está en uso y no recibemos su correo electrónico. La manera más rápida y fácil de solicitar un reembolso es a través de nuestro nuevo Webform dedicado. Por favor visite nuestro Centro de atention al cliente para solicitar un reembolso.
DIT IS EEN GEAUTOMATISEERD ANTWOORD – HET SPIJT ONS, DEZE MAILBOX WORDT NIET GECONTROLEERD
Dit e-mailadres is niet meer in gebruik en we hebben je e-mail niet ontvangen. De snelste en gemakkelijkste manier om een terugbetaling aan te vragen is door onze nieuwe speciaal hiervoor ontworpen webformulier.
Bezoek onze Help-hub om een terugbetaling aan te vragen.
QUESTA È UNA RISPOSTA AUTOMATICA - SIAMO SPIACENTI, QUESTA EMAIL NON È MONITORATA
Siamo spiacenti, questo indirizzo e-mail non è più in uso e non abbiamo ricevuto la sua e-mail. Il modo più semplice e veloce per richiedere un rimborso è attraverso il nostro nuovo Webform dedicato. Visiti il nostro Help Hub per richiedere un rimborso.
ESTA ES UNA RESPUESTA AUTOMATICA - LO SENTIMOS, ESTE BUZÓN NO ESTA DESPONIBLE.
Lo sentimos, esta dirección de correo electrónico ya no está en uso y no recibemos su correo electrónico. La manera más rápida y fácil de solicitar un reembolso es a través de nuestro nuevo Webform dedicado. Por favor visite nuestro Centro de atention al cliente para solicitar un reembolso.
Kind regards,
easyJet Customer Services
fly us: www.easyJet.com
follow us: www.twitter.com/easyJet
friend us: www.facebook.com/easyJet
Mobile App